E-TAC

Eines per a l'aprenentatge i el coneixement

3r ESO

Quins són els objectius del projecte E-TAC?

Potenciar l’ús pedagògic de les Tecnologies de l’Aprenentatge i del Coneixement, enteses com a substrat imprescindible de qualsevol actuació educativa del segle XXI.

Subministrar la base per a l’educació de l’alumnat en la “vida en un món connectat”.

Convertir l’ordinador en l’eina personal de treball de l’alumne/a.

L’ús de les eines digitals a les aules facilita i potencia el treball de tots, professors i alumnes.

La digitalització de les aules millorarà el procés d’ensenyament-aprenentatge, d’avaluació i d’organització que es desenvolupen als centres educatius i a l’entorn.

Circular informativa + butlleta
curs 2018-2019

Instruccions de compra

​

El preu de  l'ordinador  és  de  353€  euros  (IVA  + cànon inclosos).  L'ingrés s’ha de fer directament al compte de Flytech a “La Caixa” ES80-2100-3019-1622-0056-0802, abans del 31 d'agost. Quan feu l’ingrés, haureu d’especificar el concepte amb el nom de  l'alumne/a. I a partir del dia 3 fins al 13 de setembre, caldrà lliurar a la recepció de l’escola de Mar la butlleta que trobareu a CIRCULARS degudament emplenada juntament amb una fotocòpia de l'ingrés. És important conservar el resguard de l’ingrés fins que es faci el lliurament del dispositiu.

Si alguna família volgués finançar el portàtil (6 o 11 mesos), hauria de trucar o enviar un missatge a Flytech SA demanant el finançament del projecte Educat1x1 especificant que  són  de  l'Escola  Pia Mataró:

Flytech SA
educat@flytech.es

Les famílies que optin per fer el finançament, també hauran de portar la butlleta degudament emplenada a la secretaria de l’escola.

Durant els dies 18 i 19 de setembre representants de Flytech vindran a l’escola a lliurar els ordinadors. És necessari que les famílies vingueu a recollir-los per tal de verificar les dades i poder-vos fer la factura que servirà com a garantia de l’aparell. Per evitar aglomeracions, recomanem distribuir els grups per horaris: els grups A, B i C podeu passar el dia 18 de 3 del migdia a 8 del vespre i els grups D i E el dia 19 de 3 a 7 de la tarda a la sala polivalent de l’edifici de Mar.