VESPRES DE SANTA ANNA

Els Vespres de Santa Anna són unes conferències que formen part del projecte compartit de l'escola i que s'organitzen conjuntament amb l'AMPA.

És un espai de reflexió, formació i diàleg en què es tracten temes d'interès general que exposen els conferenciants convidats. Al final de cada conferència es crea un diàleg amb els assitents per compartir coneixements i experiències.

Des dels seus inicis, curs 2002-2003, ja hi han passat més de 75 representants de la societat civil i política catalana que han fet divulgació d'un tema o d'una experiència personal d'interès.

FORMACIÓ DE PARES I MARES

La Formació de Pares i Mares són unes formacions que formen part del projecte compartit de l'escola i que s'organitzen conjuntament amb l'AMPA.

Des de l'escola, sempre hem entès que l'educació dels vostres fills i filles és una tasca complexa que hem de realitzar de manera conjunta i coherent entre la família i l'escola. En aquest sentit, i amb l'objectiu d'ajudar-vos a reflexionar i a compartir aquells elements educatius que entenem que són bàsics i que s'han de tenir presents a l'edat dels vostres fills i filles, us animem a assitir a la proposta de formació que us oferim al llarg del curs.